Helping The others Realize The Advantages Of جلوگیری ریزش مو

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آزمایش های مربوط به ریزش مو انجام دادم اول پرولاکتین بالا بود که حل شد اما الان این هورمون

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. پس برای جلوگیری از ریزش مو پیشگیری مهم‌ترین توصیه است. مو هم مانند هر قسمت و هر عضو دیگری از بدن نیاز به مواد غذایی کافی دارد تا بتواند رشد کند و از سلامت خوبی برخوردار شود.

هرچند ریزش مو در مردان شایع‌تر است، زنان نیز به دلایل مختلف ممکن است ریزش مو به ویژه ریزش موی هورمونی را تجربه کنند.

باید با شرح حال کامل به پزشک طب سنتی حاذق مراجعه حضوری شود

در پیشرفته ترین حالت از طاسی با الگوی مردانه فقط لبه مو از کنار گوشها تا پشت سر باقی می ماند.

درمان بستگی به علت ریزش موی شما دارد. از بین بردن علت معمولاً ریزش مو را متوقف می کند. پزشک شما مناسب ترین درمان را برای شما توصیه می کند.

برای مثال قرص‌های ضدبارداری یا داروهای شیمی درمانی نیز باعث بر هم زدن تعادل هورمون‌ها و ریزش موی هورمونی می‌شوند.

چه ریزشی هورمونی است؟ ریزش موی هورمونی یک اختلال ژنتیکی است که به دلیل عدم تعادل درهورمون‌ها (به ویژه ریزش مو در اثر هورمونی مردانه به نام  آندروژن) اتفاق می‌افتد.

اما مسئله این است که تا علت ریزش مو مشخص نباشد، استفاده از این مواد شاید خیلی کمک کننده نباشد. اگر کسی کم خونی و یا اینکه مشکل تیروئید داشته باشد و دچار ریزش مو باشد، باید بر اساس مشکلی درمان ريزش مو در زنان دارد به درمان ریزش مو پرداخت.

درمان بستگی به علت ریزش موی شما دارد. به عنوان مثال، هر عفونتی درمان خواهد شد. اگر به نظر می رسد که داروهای شما باعث ریزش مو شده اند، پزشک ممکن است آنها را متوقف کند.

طب سوزنی هم به تعادل هورمون ها و کاهش ریزش موی هورمونی کمک خواهد کرد.

از آنجایی‌که داروی فیناستراید دارویی برای حل مشکلات پروستات در مردان است، مصرف آن برای خانم‌ها ممکن است باعث بروز برخی مشکلات هورمونی شود. مصرف این دارو به‌خصوص برای خانم‌های باردار یا افرادی که در سنین بارداری قرار دارند، اکیدا ممنوع است.

رژیم غذایی: در نهایت، تاثیر رژیم غذایی بر ریزش موی هورمونی نیز نباید نادیده گرفته شود. رژیم‌های غذایی که حاوی پروتئین و آهن کافی نباشند باعث ریزش موی هورمونی خواهند شد.

Report this wiki page